Oh my gosh B&J!

Ben and Jerry's får fan sitt eget lilla inlägg. Det fanns en Ben and Jerry's icecream-shop i Windsor, vi gick bara dit två gånger vilket jag anser vara en big failure, nästa gång tänker jag gå dit minst en gång per dag. Hur som helst så var vi där sista dagen och då jobbade det en sur kille där- vilket gjorde mig bestört eftersom nästan ingen i London är sur är det faktiskt ofattbart hur man kan vara sur när man jobbar på Ben and Jerry's... :S Men jag tror faktiskt han slutade vara sur, iaf lite för jag var så glad när jag var där inne så det MÅSTE ha smittat av sig. hahaha. åh jag blir lycklig av att bara tänka på det. Ben and Jerry's står faktiskt för mkt som är fint med världen. God glass, fint företag, kossor och allt sånt. ja herregud. Ben and Jerry's. fint.


man kunde köpa isbjörnarna lösa!!!!!!!!!

( så glad ska man vara när man är på Ben and Jerry's. inte stå och sura som han som jobbade där)


Fatta en sjuk grej.. Ben and Jerry's har en "free icecream for life-club".... EH... ?! jag vill också vara med där. Kvinnan som kom på Cherry Garcia-smaken är med  där tex. Och så har de glassfestival både i Vermont och UK. Och de anställda på fabriken får ta med sig 3 pints om dagen hem.

Jag älskar Ben and Jerry's så är det bara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0