Mind the gap please!

liter mer bilder från London, jag tog inte så otroligt många som jag trodde att jag skulle göra, men lite blev det ju iaf.

men hallå! där vill jag bo. I Notting Hill med en rosa dörr och en röd mini-cooper.

hittade världens finaste jordglob med Alice i Underlandet-motiv. Men den kunde man ju inte gärna släpa med sig hem :(

på thairestaurang (som hade asgod mat) med min morbror och hans tjej Anna, som är jättegullig och hur trevlig som helst. saknar henne, fast det var första gången jag träffade henne. Men hon lagade supergod Shepherd's pie och allt! :P

några skumma piller som jag fick av min morbror mot min idiotiska förkylning. Jag tappade rösten i typ tre dagar, vilket var jobbigt eftersom ingen hörde vad jag sa. Är fortfarande förkyld, hostar som fan på nätterna :( Hade glömt hur jobbigt det är med förkylning, eftersom jag så sällan blir sjuk på riktigt.


Jag älskade London. Det känns så jävla bra att vi ska åka dit igen den 25 juni, annars hade det känts mycket värre att komma hem. Men jag hade ändå saknat människor här hemma bara på fem dagar. Problemet är just det.. Att jag vill inte bo i Stockholm, men alla jag bryr mig om bor ju här. Det känns svårt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0