hellre blind än döv

har kommit fram till att jag inte skulle tveka en sekund att bli blind hellre än att bli döv. Om nu någon skulle.. tvinga mig att välja. för det är inte möjligt att leva utan musik. Det är bara inte det.

Just nu älskar jag:

Juno-soundtracket (köpte den på lp i London)


http://www.myspace.com/noahandthewhale noah and the whale mmmmmmmmmmm. love it.
 

Hästpojken!


och så.. en låt som bara.. ja jag vet inte. är BÄST. på riktigt bäst. för mitt hjärta blir fladdrigt varje gång jag hör den och jag lyssnar på den typ 20 ggr om dagen. Kleerups remix av Tonight I have to leave it av Shout out Louds (som redan innan var en underbar låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0