40 dagar kvar

eftersom jag har tråkigt och är festivalsugen tänkte jag (trots att ett allmänt ointresse lär breda ut sig bland mina läsare) lista vilka band/artister jag vill se på Hultsfred.


MÅSTE se
Markus Krunegård
Familjen
Hästpojken
Babyshambles
Håkan Hellström
Those dancing days

Vill se (men jag dör inte om jag missar)
Adam Tensta
Get cape. Wear cape. Fly
Linkin Park
Looptroop Rockers
Rufus Wainwright
Timo Räisänen
("alla som inte sjunger med i Sweet Marie är töntar" Allt enl. rockpartys hemsida)
Kocky och La Vida Locash
Lykke Li


Kan tänka mig att se om jag är full eller uttråkad. eller båda
Mange Schmidt
Säkert!
Caribou


Sweet Marie- Timo Räisänen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0