Veckans Pop-Pojk 8

fortsätter lite på förra veckans tema och utnämner en artist som jag lyssnade väldigt mkt på förra vintern- Paolo Nutini. Egentligen tycker jag inte så mycket om honom längre, jag vet inte riktigt varför, men förut hade jag en major major crush på honom. Tycker inte att han är så stilig längre, men hans röst... hans röst. och den här låten kommer för alltid att vara en av de viktigaste för mig.


Jag hade denna bild som visningsbild på msn då förr i tiden och det var typ tre personer som trodde det var Darin-vilket gav honom smeknamnet Indie-Darin. sött.
image382

äh jag vet inte varför jag utnämner ngn jag inte ens gillar längre till veckans pop-pojk. jag börjar väl redan tappa stinget eller nåt! det finns ju egentligen bara en pop-pojk i mitt hjärta. är väl det. <3

Kommentarer
Postat av: Flunky

Han är sjukt het men VARFÖR ARTIKULERAR HAN SOM EN TREÅRING VARFÖR VARFÖR. Och är det sprit han dricker av i början???? En alkoholiserad treåring!

2008-03-12 @ 13:50:24
URL: http://flunky.blogg.se
Postat av: Rosie

HAHAHAHAHHAHAHA ja han pratar lite sepe och det är astöntigt att han posar med en ölflaskan i början LOL

2008-03-12 @ 19:47:27
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0