LMAO

jag trodde inte att jag saknade bröderna Schulman så mkt. Jag trodde att de tillhörde det förflutna, och när deras nya blogg lades upp kände jag inte alls den lycka jag trodde att jag skulle känna in case att de faktiskt började blogga igen. Jag tänkte att.. bröderna är nog inte så roliga trots allt,  nästan att de är lite töntiga och tråkiga. MEN! så fel man kan ha! Har nu insett att de fortfarande håller stilen!


http://vf.se/Bloggstart/Schulman.aspx

image383

"Ok. Thats it! Vi åker till Karlstad på fredag. Den här grejen måste man ju bara pröva. Låter ju helt jävla sjukt att äta rå fisk. Gud vad de hittar på, trendnissarna."


HAHAHAHAHAHA. påminner mig om när jag med mina kära kamrater Isa och Jenny på sedvanligt vis besökte Emmabodafestivalen förra sommaren och vi gick runt "på byn", emmaboda centrum, emmaboda downtown- you name it. Där finns en bok/leksaks-affär och i fönstret satt en utskriven lapp med en bild på en tamagotchi och sen texten: ÄNTLIGEN ÄR DE HÄR! TAMAGOTCHI!!!

finns en fin bild på detta. den är dock inte digital. och jag har ingen scanner. men visualisera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0