jag är en vampyr jag suger och spyr

ja det låter vulgärt. och det är det också. mwahahaha.

Babas igår alltså. Och de spelade Jag är en vampyr. OMG liksom. jag blev så glad så glad. älskar Markus Krunegård. Och nu är jag om möjligt ÄNNU mer pepp på Hultsfred i sommar. Jag och Emma såg Festival nyss. sweeet movie. ska bli så himla kul. Och markus krunegård spelar. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. jag är en vampyr.


image406image407image408
Budweiser smakar om möjligt ÄNNU godare genom ett sugrör (man vill ju inte förstöra läppmakeupppen)

image409image410
äh?! vem posar?! inte jag och emma iaf.

coolaste effekten i min extremt snygga outfit från igår faktiskt inte min superfina sjömansklänning, mina sprillans nya kritvita Fred Perry tygskor eller mina fina lockar (hahahaha ödmjuk jag vet) utan det var att mina naglar hade två (!) marina färger. För att matcha resten av Håkan Hellström-wannabe (eller wannaHAVE kanske man säger... Håkan i nya Café likzom?!) -looken (glömde berätta om mina guldiga ankarörhängen och ankararmband), har dock bara en bild på mästerverket, när jag håller på och lockar håret. MEN SE! blåa OCH röda naglar.
image411
mm fresh bild.

men nog om hur jävla snygg jag var igår (tycker dessutom att jag kan unnas att ha den inställning till mitt yttre eftersom den brukar vara det motsatta)

Kommentarer
Postat av: Isa

söt som socker är du :) jag gillar nakenbilden på mig, jag ser så jävla redo ut :D

2008-03-29 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0