10.000 BC

Idag såg jag 10.000 BC. Den var inte så jättebra. Men inte så jättedålig heller. Helt klart sevärd. Den utspelar sig... eh.. 10000 år innan Kristus? På någon okänd plats där det finns snötäckta berg, regnskog och öken nära varandra. justdet. ja. äh. jag ska inte säga så mycket om handlingen. för jag orkar inte skriva så mkt. så egentligen hade jag kunnat skita i att skriva om filmen överhuvudtaget. suck. onödig man är.

image393
detta är D'leh och Evolet. och sen finns det lite sabeltandade tigrar, elaka araber, snälla negerkrigare, en hel drös mongolider, svarta albinos, mammutar (fast de heter Mannacker i den här filmen), folk med äckligt långa naglar, en kille som heter TikTik, en kille som heter Ka'ren. och lite andra grejer. men typ det. iaf så handlar det mest om att D'leh ska rädda Evolet som han e kääär i, hon har blivit lite bortrövad av några elaka typer. Filmen är 10 procent Apocalypto, 50 procent cheeeeese och 40 procent random äventyrsfilm som utspelar sig "förritiden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0