Lägesrapport

Saker jag hittills sett som har skänkt mig glädje:

# Hundratals barn iförda skoluniform. Idag på Windsor Castle såg jag ett gäng flickor i hatt och kavaj, tror att jag storknade.

# en liten liten apa på London Zoo. Eller egentligen var det typ hans pappa jag gillade mest, han hade skön stil, han satt vid gallret och hängde med fötterna och krävde att folk skulle kasta in grässtrån. Annars gick han bananas.

# Ett djur som såg ut som en blanding mellan en känguru och en hare. Den bodde i en sån bur som man fick gå in i.

# hur många Herr Nilssons som helst. galet!

# Windsor Castle var väldans vackert

# Primark på Oxford Street. För er som aldrig vart på Primark kan jag ju berätta att det är helt jävla sjukt. Ett asstort ställe där ALLT är superbilligt. Jag köpte typ två klänningar, en pyjamas, 3 par trosor, strumpor, en kappa, ett par skor, lite sminkgrejer, en t-shirt och kanske nåt mer för typ 900 spänn. Om man bodde i London kanske man inte skulle vilja handla så mkt där eftersom alla har grejerna därifrån, men nu bor ju inte jag här, så det funkar! Sen har de mkt fula grejer också, men man kan lätt hitta en hel ensemble där utan problem.




har säkert sett massor med mer fina saker eftersom det finns ganska mkt av de fina sakerna här. Men nu lider jag av lite idétorka. Imorgon ska jag gå runt på stan själv för första gången och det ska bli trevligt och jätteskönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0