U girls u are so magical

Katy Perry!!! hon är ju alldeles ljuvlig! Så fort jag såg videon till I kissed a girl visste jag att jag hade sett henne ngnstans innan och sen kom jag på att hon var ju den bedårande flickan i Cupids's Chokehold videon, hon på slutet som är så himla söt och vacker. Det roliga med Katy Perry är också att hon i andra sammanhang ser helt annorlunda ut, i videon får man ju känslan av att hon är en lite halvtråkig bimbo men i verkligheten är hon ju hur cool som helst!!

låten äger dessutom i all sin töntighet! :D




åh hon är ju helt underbar. DESSUTOM är hon jättelik den förtjusande Zooey Deschanel!

Kommentarer
Postat av: Isa

hon har schysst hylla också!

2008-07-28 @ 00:32:49
URL: http://iamblue.blogg.se/
Postat av: Rosie

ja rättare sagt en sån där hylla som bara är en hylla när hon vill det, dvs när hon har korsett eller pushup. perfekt.

2008-07-28 @ 10:15:09
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0