Partyhesten NUMMER ETT

Nu följer lite Arvikabilder. jojo! man tackar!

här i första bilden får jag en utmärkt chans att visa lite självdistans, den norpar jag såklart och såhär såg jag ut när jag DÄCKADE på tåget på vägen dit eftersom jag inte sovit på typ 26 timmar





Vesslan får låna mitt hårspänne, dagen efter har jag på mig samma hårspänne varpå Sara frågar: "Har du fått låna hårspänne av Vesslan??" Bra tänkt Sarish!


hahaha den här bilden äger för att Björn posar så HÅÅÅRT och för att jag ser så sjukt beskedlig ut. jag definierar beskedlig på det här fotot. and I love it!


HAHHAHAA "ISA PÅ LUFFEN" som vi också kallar henne. Och jag dricker nån jävla specialare som Kristin gett mig som smakar illa.


men ISA du behöver inte vara så aaarg! Och Rosie! Du behöver inte vara så ledzen!


Och Kristin du behöver inte alltid vara så jävla snygg!!


här börjar vad som nu i mytologiska ordalag beskrivs som Chipskvällen. Det är seeent på kvällen. eller tidigt på morgonen och vi börjar helt enkelt snea med chipsen. för att vi är fulla, uttråkade och.. sugna på chips med gräddfil. Chips vars påse jag sovit på så att det endast finns smulor och en klumpig gräddfil som legat i en vattenhink på "kylning" hela dagen.

MRR. om jag får gissa så sjunger han på Partyhästen. men man vet ju aldrig!


Vesslan e fett trött och vill inte bli snead på. Dessutom gillar han eventuellt Hitler och hans tankegångar... :(


men han passar fett bra i min kattröja!


HAHA! ölkillar... blä



Donken på hemvägen. sjukt värt. fast det var iofs ganska äckligt.


Kommentarer
Postat av: sara

wiiie, vilka bra bilder. synd att min kamera strök med men bilderna var ju lätt värda det...



chipskvällen var fantastisk.

2008-07-12 @ 19:01:08
Postat av: Rosie

det var LÄTT värt det. Arvika igen nästa år och en organiserad repris på chipskvällen! haha som att det är lika kul planerat... :P

2008-07-14 @ 20:13:49
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: Isa

kanske är kul om man drar ihop en chipskväll när man MINST anar det :D

2008-07-17 @ 17:03:31
URL: http://iamblue.blogg.se/
Postat av: Christina

vad roligt ni verkar ha haft det :> skittles-bilden var extra fin du!

2008-07-21 @ 18:31:05
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: Linn

Tja! Jag tänkte kolla om du vet hur man kan få tag på partyhestlåten eller var man kan lyssna på den? jag antar att du som jag var på arvika förra året och vi bodde bredvid några som spelade den konstant. Sjukt nostalgiskt! Du får jättegärna skicka ett mail om du vet!



Mvh Linn

2009-09-08 @ 01:14:59
Postat av: Linn

Tja! Jag tänkte kolla om du vet hur man kan få tag på partyhestlåten eller var man kan lyssna på den? jag antar att du som jag var på arvika förra året och vi bodde bredvid några som spelade den konstant. Sjukt nostalgiskt! Du får jättegärna skicka ett mail om du vet!



Mvh Linn

2009-09-08 @ 01:16:22
Postat av: Linn

fandå, nu kom det två gånger..

2009-09-08 @ 01:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0