Paranoid Park

På fredag! Då jävlar. Ska jag äntligen så få se Paranoid Park igen. Jag är typ nervös.. Jag brukar vara det när jag ska se om en film som jag verkligen älskade första gången jag såg den, ibland kan det vara så att man liksom går och bygger upp massa förväntningar, fast man redan sett filmen, och sen kanske... den inte alls är lika bra andra gången..? Nu finner jag det dock föga troligt i detta fall, eftersom Paranoid Park verkligen ÄR hypnotiserande bra. Men det känns ändå lite halvt vanskligt att se den igen, det är liksom lika del njutning som lidande. Minns att jag  verkligen.... mådde lite dåligt av att se den, det var någonting med stämningen, med Alex som är så vacker så klockorna stannar. Men FAN vad jag längtar!!!!

image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0