Extremt Högt & Otroligt Nära

oh gosh vilken fantastiskt fin bok! Så är det bara. Tänker inte ens säga något. Läs den bara!!

", hon skyndade iväg, hennes kjol fladdrade i luften när hon sprang, ibland kan jag höra benen i mitt skelett knarra under tyngden från alla liv jag inte lever"

image240
Och detta är Jonathan Safran Foer som skrivit mästerverket. Han är söt, vilket verkligen tillfredställer min författar-fetish, som blir helt omöjlig att kontrollera när författaren både är söt och har skrivit en otroligt bra bok. Fast egentligen räcker det typ med att han är söt och har skrivit en bok (typ Ronnie Sandahl- sugarpie, very sweet, men boken... NOT so good). Jag kan på rak arm räkna upp några fina pojkar/karlar/män/whatever som skrivit böcker:

Sigge Eklund
August Strindberg som ung, han var baskemej stilig!
Jonas Karlsson

äh kom inte på fler på rak arm, men med ovan nämda Ronnie och Jonathan blire ändå fem heta kandidater i mina FFF (FörfattarFetischFantasier)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0