hallelujah moment. for real..

okej... andas Rosie. shit. nu har det hänt ngt som på allvar fått mitt hjärta att snörpa ihop sig i en liten lyckospasm! En helt fantastisk film som jag såg på Stockholm Filmfestival 2006 kommer att få amerikansk distribution- vilket betyder att den kommer gå att få tag på!!! Efter Filmfestivalen har jag nämligen spanat noggrant efter den både här och var, men nyligen kom jag fram till att den helt enkelt inte finns någonstans alls, sen fick jag också svar på varför, filmen blev nämligen bannad av de kinesiska myndigheterna och regissören Lou Ye blev belagd med arbetsförbud, så de kanske.. beslagtog kopiorna eller ngt, vad vet jag. Men hur som helst.. Inse lyckan i att logga in på apple.com/trailers som jag gör cirkus varje dag, och se att jag ÄNTLIGEN ska få se denna film igen, som jag tänkt på minst en gång i veckan sedan november 2006. omg. är taggad till tänderna!

Se trailern här!!! http://www.apple.com/trailers/independent/summerpalace/

image338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0