behöver hjälp på traven ibland

Jag kunde ju inte rita när jag var liten utan jag bara färglade. så det är därför jag gillar listor så mycket. Denna är från Underbara Claras underbara blogg ^^ http://www.folkbladet.nu/?cat=89



I en utopi är alla flickor Bella Swans och alla får sin egen Edward Cullen, eller vad de allra helst drömmer om.

Jag är sämst i världen på att ta mig i kragen

Jag äter ofta mat som irriterar mig

Jag stör ihjäl mig på att människor är så jävla respektlösa och utan stil och klass. ibland. vissa av dem. ibland inkluderar det även mig, vilket stör mig mest av allt.

 Jag gillar att äta äpplen och ungefär tusen andra saker

Jag ger mig sällan in i äventyr som inkluderar risk för kroppslig skada

Jag är ganska mycket en ensamvarg som väldigt ofta känner mig alltför ensam, en lite obehaglig och olöslig paradox.

Jag tenderar att läsa bra böcker

Jag är precis som min mamma på massor med olika sätt, envis, on occassion jävligt surig och omöjlig att debattera med.

Jag är också för tjock

Jag skrattar högt åt massor med roliga klipp på youtube. KOM IGEN NU BRITTMARIE- KÖR FÖR FAAAEEEN!

Jag är en typisk unge som växt upp utan syskon, hatar att kompromissa med andra och vill ha allt på mitt sätt för mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0