när FAN är det VM etc i simhopp?!

Hoppas det är snart för jag står inte ut att vänta hur länge som helst på att få se världens finaste pojke igen. Jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. jag och emma satt och slökollade på tv igår, fanns inte ett jota att kolla på, så zappar vi över till ettan och så bara.... är det simhopp. Och vi kollar lite för det ser ju så coolt ut när de hoppar, och sen märker vi på nåt sätt att varenda karl som står där uppe och gör sig redo är hur snygg som helst, och sen så hoppar de och har hur snygga kroppar som helst och sen så kommer de i sina speedos och ställer sig i duschen. HALLÅ I DUSCHEN?! och så filmar de nära, nära så man riktigt kan se hur snygga alla killar som hoppar simhopp är. seriöst så var det typ 2 av de 15 vi såg hoppa som inte var riktigt snygga, och ifall de var fula hade de iaf hur snygga kroppar som helst. Men nu till saken. och saken är Thomas Finchum- som är typ hur jävla snygg som helst. jag klarar inte av det. jag är kär i honom. jag vill att det ska bli simhopps- VM eller nåt så jag kan få kolla på honom. suck.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Är du medveten om att du objektifierar den stackars pojken?

2008-08-26 @ 20:33:23
Postat av: Rosie

hahahhahahahahhahahahahahhahahahahahaha

2008-08-29 @ 00:22:37
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: Rosie

och som svar på din fråga: JA!

2008-08-29 @ 00:22:53
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0