half in love with Mystery Jets and half in love with ******

Jag har verkligen börjat falla huvudstupa för Mystery Jets. Det började såklart med den där underbara 2 doors down, 80-tals vibbarna är heta. Videon är riktigt jävla schysst och man blir lycklig av låten. Och så är Blaine, sångaren riktigt stilig. Honom gillar jag... :) Sen så hörde jag Young Love där också underbara Laura Marling medverkar. Det enda som är tråkigt med den är att det inte är Blaine som sjunger utan en annan snubbe (som ser lite ut som en knarkare, men jag gillar honom ändå), det är bara tråkigt att Blaine inte syns så mkt i den videon. men hur som- här är den videon som är helt marv. Och låten sen! vojne, love it!



äh jag slänger fan in 2 doors down-videon också om nån nu skulle missat den. shit vad jag älskar den!
 

men nu till vad jag egentligen ville berätta! Jag gjorde lite efterforskningar på wikipedia och sånt man gör när man börjar falla för ett band. Och så visar det sig... att det är en GUBBE med i Mystery Jets. han syns inte så mkt. men han är med och spelar bas, och det är liksom Blaines farsa. Som heter Henry! hahaha är det inte underbart?! Och så finns det två snubbar i bandet... som heter Kai Fish och Kapil Trivedi....omg?! Får för mig att Kapil är the dark gentleman. Och Kai måste ju vara knarkaren.. så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0