fett eller bebis, fett eller bebis, fett eller bebis?!

det finns inte direkt så många bra bilder från Emmaboda på datorn. men här kommer några.



på vägen dit är man fresh och grejer!


Robin och Nina från Kina, bättre grannar kan man fan icke ha! :D de förstod vad partyhesten is all about!




gayspöket. eller aaa.. vesslan då.


Dront som typ är asbäst. han kan spela super mario på synten hur jävla bra som helst.


fräschingarna på systemet sista dagen i värsta sepekön. men det här var liksom innan jag besökt Salong Manen! (kommer mer info strax). När vi var på systemet märkte jag att mitt fästingbett som jag fått på magen några dar innan gjorde asont och kliade och så visade jag det för Izor och reaktionen man fick var typ "hållahandenförmunenochsusatillavförskräckning". hahah det var helt rött, svullet och lite svart i mitten. asäckligt. gick till sjukvårdstältet och fick stå där och visa upp fettomagen för typ 4pers. och det var inte ens nån fara. lite infektion bara.
 
HÄR har jag varit på schyssta Salong Manen, dvs Jenny klippte först en random snubbes hår som kom förbi och frågade om ngn av oss kunde klippa honom så han såg mer indie ut, och tur hade han eftersom vi faktiskt hade med oss frisörsax och Jenny är ganska skillad. Så klippte hon honom och sen klippte hon lugg på mig. Blev riktigt nöjd faktiskt. Vill fock tillägga att detta skedde under nyktra förhållanden! Eller ja.. killen (vars far var Jörn Donner som en liten intressant parentes) var inte så jävla nykter men vi andra!


Jocke var lite spexig. Och sprang omkring med lite accessoarer och sprayade hårspray på allt och alla. JÄVLIGT SPEXIG OCH ROLIG FESTIVALKILLE! På bilden har just en tjej hällt ett glas vin över honom för att han bad henne dra åt helvete eller hålla käften eller nåt.

Sen började man ju fyllna till lite och så kastade jag iväg en cider med äckelbottenslammet kvar och då ställde den sig rakt upp mitt i grusgången! hallelujah liksom, ett litet festivalmirakel!



bandaren gick sönder. det gjorde även mitt humör. jag var sjukt jäkla grinig på fyllan sista kvällen. som jag visserligen brukar bli, men en dag var jag faktiskt riktigt kraky jävla sepeglad på fyllan, jag minns ingenting men enligt de andra så hoppade jag omkring och var superglad hela kvällen, sen skedade vi 10 pers i ett tält, jag berättade hela min kärlekshistoria, typ om ALLA killar jag någonsin varit kär i för Muddi som ba: ehm jahaja. och sen så skulle han gå och hämta sin kamera och jag ba: men du kan ju inte fota mig nu?!??! men han menade inte att fota mig han skulle bara hämta den. haha lite rörig kväll. var lite halvt chockad när jag vaknade och ba: wtf?! blev väckt av metaldräggen (ett gäng ASÄCKLIGA metalkillar som bara spelade sin jävla skiiiiitmusik tidigt på morgonen för att jävlas med alla andra :(  )

R.I.P muddis asfina sovsäck som luktade fisk och lite sånt.


PIZZAPEPP sista dagen när vi väntar på tåget och är sjukt jävla hungriga


jag ÄLSKAR pizza. jag tänker på pizza minst en gång varje dag. pizza är det godaste som finns i hela jävla världen typ. och SÄRSKILT på festivalsöndag när man inte ätit typ ett jota på typ 16 timmar.

På tåget hem kom efterflummet. synd bara att resten av vår vagn inte var så pepp, bara för att klockan var typ 22. en gubbe insisterade på att isa skulle hoppa ut från tåget. HHAHAHAHAHAHA. gnällspikar! Visserligen var det en annan som garvade asmkt när hon sa att de brukar bygga ris och sånt i Kina. sjukt kul iaf!


det finns några personer som det inte ens finns bilder på :( som vi hängde asmkt med, typ MUDDI världens bästa som vi bodde med. men det kanske kommer fler bilder sen, man kanske kan få några från Muddi.







jag älskar att åka på festival så mkt så jag får krupp. typ 10 mån kvar till nästa festival. kan inte ngn bara döda mig?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0