BSBBSBBSBBSBBSBBSBBSBBSBBSB

Backstreet Boys konsert ikväll alltså. Det var helt enkelt underbart. Hade inte ens föreställt mig att det skulle vara så bra som det faktiskt var! Jag, Isa och Beata kom iväg i sjukt sista minuten, rusade och köpte biljetter, sprang förbi donken och sen till hovet. Där jag för övrigt köpte en sjukt piratkopierad men sjukt snygg BSB-tröja för 100 riksdaler (hallå kap!) dessutom köpte vi några asroliga lysgrejsimojser som man kunde vifta med. Sen missade vi ju då tyvärr första förbandet som var EMD. Hahhahahaha. Eh. Ja. Men sen var det en annan akt innan, en asmobbad skabbig smörsångarkille. Blä!  men seeeen. Sen blev det BSB!!! Och vi dog.


Iakttagelser:

# BSB rockar fett. De är helt enkelt jävligt bra på att uppträda. De dansade som fan och körde järnet hela konserten. Sjukt coolt. Trodde de skulle stå mer stilla.

# Nick Carter can work those drums! Han var GRYM på trummor.

# de berättade ungefär 35446 ggr hur mkt de älskar Sverige för "this is where it all started" vilket iofs är sant! :D

# Alla i BSB sjunger fantastiskt bra.

# Alla i BSB kan byta kläder jättesnabbt.

#  Jag skulle inte banga på någon i BSB.

# Jag är kär i Nick.

# Man saknar inte Kevin så mkt. Egentligen tror jag nog han var mest överflödig i BSB även om jag var mest kär i honom när jag var liten.

# Howie är egentligen jävligt snygg och sjunger asbra, fast man trodde han var en ful tönt som inte kunde sjunga, eftersom han aldrig fick sjunga mer än refränger.

# AJ och Howie är sjukt dansanta och körde asmkt perviga tjejmoves, typ.. bootyshake, salsa och grejer. Inte med varandra dock.

# Jag såg Annika Marklund (http://beautifulones.blogg.se/ ) hon körde också hårt, som Isa, mig och Beata. Hon var söt som socker i verkligheten.

# det var förvånansvärt roligt att kolla in mixen på publiken. Men det fanns många par konstigt nog (typ killen stod och tjurade medan tjejen stod och dreglade över AJ.), många tjockisnördar (man såg liksom att det var BSB som hjälpt dem genom livet under hela grundskolan).

# DET VAR ROCK ALLTSÅ. DET VAR POP. DET VAR ALLT. DET ÄGDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var en rolig show.

# Jag älskar BSB.


skulle ha några bilder från konserten här men min jävla skitkamera ska såklart krångla. gud vad jag längtar tills jag kan köpa en ny. men BSB-video! från deras nyaste skiva. fin!


Kommentarer
Postat av: Flunky

Åhh, såg dom 2006 och det var den bästa konserten i mitt liiiiiiv. De är typ perfekta live, det är helt cp. Men Kevin, ahh! Jag tyckte ingenting om honom innan jag såg honom där och han var den enda snygga medlemmen i bandet upptäckte jag. BUT ANYWAY de är säkert bra utan Kevvan.

2008-06-13 @ 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0