bilder från BSB

okej nu är jag lite efter med detta, och det blir lite väl tjatigt med bara massa bilder kanske, men jag lyckades genom Emmas kamera äntligen få in bilderna från BSB, det har tidigare inte gått. så jag bjuder lite här nu:

image482
beata och isa är sjukt taggade med såna där lysgrejser som vi köpte för 20 pix av nån snubbe utanför

image484image485image486image487
(obs kolla min coola tröja. obs! dessutom ser isa ut som värsta Obi-Wan där på kanten)
image488
show you the shape of my heart. snyft!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ååååååååh :D wunderbar!!

2008-04-30 @ 00:30:40
Postat av: Beata

men herregud! JAAAAA BSB är bäbäbääääst :D:D åh, det var en mycket bra kväll

2008-05-01 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0