HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHHHHHAAHAAHAHHA

Var ett bra tag sedan jag läste på tjuvlyssnat.se, men eftersom jag är uttråkad (stannade hemma från skolan idag, mådde inte bra imorse) så läste jag igenom en jävla massa och hittade två som är så jävla bra så det är helt jävla overkligt...!

Falun Centrum

Tjej ~20  Kan du typ prata med dig själv i huvudet?
Kille~20  Ja det är väl inte svårt?!
Tjej ~20  Men alltså ha munnen stängd och prata med dig själv, fast tyst.
Kille~20  Ja!
Tjej ~20   Så du kan typ säga "bajs" eller nåt? I huvudet?
Kille~20  Öh, ja. Tänka kallas det!
Tjej~20   Är det tänka? Jag trodde att det var typ när man funderade på saker. Inte när man sa nåt till sig själv... i  huvudet... tyst.


Gröna Linjen mot Hagsätra

Två fjortiskillar sitter och snackar om skolan

Kille 1  Och så har det börjar en bög i klassen.
Kille 2  AA justdet, jag hörde nåt om det. Hur är han?
Kille 1  Fett skum och så... går omkring och typ... läser böcker och så!








HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

Jag får ont i magen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0