mohahaa

tog från en ny blogg jag läste lite, tjej med nice stil ^^ http://angelicastrom.blogg.se/

1. vilken tid gick du upp idag? runt 13.30
2. vad var det första du sa i morse? antagligen något till någon av mina katter i stil med: vaaa söööööt du e gosigosigoooos
3. vad åt du till frukost? ingenting
4. vem kramade du senast? återigen en av mina katter (crazy cat-lady :S) om en människa var det Malin som jag åkte till idag och lämnade ett brev som hon ska ge Jenny, eftersom hon ska till Indien imorgon och hälsa på Jenny två veckor. Great fun! *avundsjuk*
5. vem pussade du senast? mormor tror jag
6. vem hånglade du med senast? no comments
7. vad ska du göra efter studenten? det ÄR efter studenten och jag gör ingenting särskilt.
8. säger du "kex" eller "chex" om kex? kex för alla som säger chex är från göteborg och dumma i huvudet
9. vad tycker du om grynet? hon är rolig
10. vad längtar du till / efter? Hultsfred och Emmaboda
11. vilket år var du på din första konsert? skulle gissa runt 2002 om det ska vara en riktigt konsert där man typ.. hoppar, skriker och njuter. Det var Caesars Palace på Riddarholmsfesten med Emma back in the days. glömmer det aldrig. stört kul!
12. ska du på festival i sommar? utan tvekan: JA!
13. favoritfärg? just nu lila
14. hur ofta använder du parfym? nästan varje dag
15. hur ofta tvättar du håret? varannan eller var tredje dag
16. vad tycker du om ditt utseende? no comments
17. vad gör du på fritiden? kollar film, läser, hänger med folk osv osv
18. vilken färg har du på håret? råttfärgat/brunt
19. kan du spela fotboll? nej. önskar att jag kunde dock.
20. åka bräda? aldrig
21. har du en snygg jacka? nej. eller jag har en snygg i garderoben, måste bara.. eh banta så jag kommer i den.
22. är du blyg? ibland är jag extremt blyg, men oftast inte
23. tycker du om någon? ja, fast fast det där är lite komplicerat (hahah hon jag snodde listan av har skrivit det, men jag låter det stå kvar. kändes rätt)
24. tycker den personen om dig? nej
25. gillar du apelsiner? ja- som fan! om de är bra! dåliga apelsiner är det värsta som finns
26. berätta något ingen vet om dig? nej
27. vad tycker du om the sounds? att det är världens pinsammaste band typ...
28. hur bor du? i ett trevligt rum
29. vart bor du? i hässelby
30. varför fyller du i detta? jag gillar sånt
31. hur mår du? har mått bättre, har mått sämre
32. räkna upp vad du har på dig? trosor, t-shirt och mjukisbyxor
33. vad drack du senast? cola zero
34. hur ofta äter du godis? för ofta
35. hur många sms skickar du om dagen? kanske ett. ibland inga ibland många fler
36. vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dig? att jag jämt är glad och att jag är dum
37. vad heter dina syskon? ian och isabel
38. vad heter din farmor och farfar? de hette Elsa och Vollart
39. har du husdjur? yupp, fyra kitty-cats ^^ Kjell, Bruno, Ralf och Boris <3
40. vad har du för mobil? sony ericsson nåt
41. vilka kanaler har du hemma? alla möjliga
42. hur gammal är du?  20
43. vilken linje går du?  ehm ingen.. too cool for school eh eller för gammal
44. vad har du dåligt samvete för? att jag inte ringde min pappa på hans födelsedag innan han dog, eller att jag inte ringde överhuvudtaget.
45. hur ska en killen vara? som han som jag gillar. fast han ska gilla mig. och veta massor om film och musik, och ha bra smak. men det är inget krav iofs.
46. har du svimmat någon gång? nej
47. bästa tiden i ditt liv hittills? sommaren-hösten 2005 i believe
48. har du börjat övningsköra än? nej
49. hur gammal vill du vara när/om du får barn? vill inte ha barn
50. hur känner du dig just nu? illamående
51. vad gör du just nu? fyller i det här
52. Något du helst inte äter? skaldjur, kokt och stekt ägg och massor med andra saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0