Meredith

Jag har totalt fastnat i Grey's Anatomy nu. Och jag älskar Meredith. Hon är perfekt. Hon är exakt allt man vill vara typ. Så jävla vacker, cool, smart. Underbar. Man kan liksom inte få nog av henne. Hon är... så jävla cool. Det är det som är fascinerande med Grey's Anatomy också.. att man tycker om de allra flesta av karaktärerna på ett eller annat sätt. Kan faktiskt inte komma på en enda som jag bara inte tycker om. Jag gillade självklart inte Addison först när hon dök upp och pajade mellan Mer och McDreamy, men sen så insåg man ju att hon är grymt cool och snygg också. Men okej.. nu babblar jag på som en första klassens tv-seriejunkie. vilket jag iofs också är.
image135
image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0