jävla sergej :(

Okej.. Nu är klockan helt plötsligt 1 och jag har läst en av de två texterna, och jag fattade INGENTING, alltså inte typ: jag förstod inte riktigt det där och det där... utan jag förstod ingenting av vad han menade. Jävla Sergej Eisenstein :(
Jag fastnade framför bloggar förut, ville hitta nya, sådana som jag verkligen gillar, men jag hittade inte så mkt. Hittade en ny, av en kille faktiskt, ovanligt att man hittar en bra blogg av en kille, vet inte varför... Men nu har jag en text kvar som säkert den är lika svår. Men egentligen.. skitsamma. fattar man inte så fattar man inte, inte mkt jag kan göra åt saken om min hjärna inte är tillräckligt utvecklad för Eisensteins dravel.
image134

Kommentarer
Postat av: Isa

klockren bild... ser ut som om han hånar dig för att du inte förstod hans text! och han ser så jävla nöjd ut... den jäveln...

2007-11-30 @ 09:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0