dagens tack. tihi. eh. lol. fuck

Grejen med listor är att någon annan gjort grovjobbet! Sådant har jag alltid gillat. Fylla i, när jag var liten ritade jag aldrig, jag bara färglade.

Dagens låt: Amylase- Cajun Dance Party
Dagens frisyr: Risigt som vanligt
Dagens smink: Samma som alltid. Concealer, foundation, mitt underbara rouge, mascara. kanske dags att prova något nytt? Imorgon ska jag kanske... använda ögonskugga. yay!
Dagens klädsel: katthårsbeströdda svarta jeans, ehm pinsamt.. men I ended up having my sovtröja på mig :S Med Che Guevara på. Och sen min vidriga utslitna Gina Tricot äckelhoodie. Blä, när jag får råd med nya kläder ska jag bränna upp den, eller åtminstonde klippa massor med hål i den.
Dagens händelse: Missade filmfestivalfilmen, åkte till skolan och fick hjälp från en supersnäll lärare som övertygade mig om att allt skulle bli OK.
Dagens vill ha: En underbar typ... lång tjocksovtröja med Hello Kitty på.
Dagens drog: ehm jag tror det var smörgåsgurka. från Lidl. det är ju... hälsosamt iaf!
Dagens tråkigaste: Det får nog bli att jag bråkade med mamma, satte mig i klädkammaren och grät så det seriöst ringde och susade i öronen, snöt mig i en tröja som låg i tvätten och sen grät lite till. Men sen sa mamma förlåt ^^ Så det löste sig.
Dagens finaste: Vi satt bredvid en ehrm.. förståndshandikappad person och hans vårdare på Donken. Vårdaren var stilig.
Dagens köp: Eftersom jag bokstavligt talat äger en svensk riksdaler så köpte jag ingenting idag
Dagens mat: Knäckebrödsmacka, äpple, c-vitaminbrus, McFish (med fruktpåse och lättmjölk), liten minipizza från Lidl och ett ton smörgåsgurka. fuck. that's a lot :S
Dagens mående: Det pendlade faktiskt upp och ner som en liten bergochdalbana idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0