Konst och Mötesplatsen.se

Jag tänkte skriva att jag lägger ut följande bild på allmän begäran, men det är enbart på Isas begäran! :D Hon ville med sin konst nå till nån slags kändisskap genom min blogg ^^ Så hon illustrerade mig (tror jag). Här är iaf konststycket!
image21

Sen ville hon att jag skulle skriva ngt om hur lustigt mötesplatsen.se är, där både hon och jag har börjat hänga.. Av någon säkert underliggande freudiansk anledning LOL!
Men ja jag instämmer, de flesta på mötesplatsen är äckelmän, tomtefittor och annat. Men man kan träffa en del härliga människor där! isa har skaffat en mötesplatsenkamrat som hon verkar gilla och jag med :D Han är skånsk. Det skulle ha räckt för mig. Men han är också rolig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0