Detta fantastiska världsomspännande intranät.

VOI VOI! Nu inser jag att jag spenderat typ 4 timmar framför datorn utan att åstadkomma något vettigt alls :( Iofs har jag skickat iväg en arbetsansökan till typ... 14 videoaffärer som säkert inte resulterat i något, men det var inte så ansträngande att bara skicka iväg. Jag inser att jag spenderat alltför lång tid på stureplan.se, men den jävla sajten e fan som en drog. Jag tycker det är fruktansvärt roligt att kolla in alla missfoster där :D Finns en del snyggon också, men mest missfoster! Lite cirkus-show över hela grejen. Men man FASTNAR. Måste lägga av med det. Jag hittade dock denna otroligt snygga man på en bild, inte just denna men jag googlade of course, så kom jag fram till att snubben är nån slags... magiker. Eller ja.. han ÄR magiker. Det tycker jag var ganska..sämst. Jag gillar inte magi. Det är inte coolt, underhållande, roligt eller nåt alls. Bara TRÅÅÅÅKIGT. Men killen var het som fan. Han hette nåt med Dauphin i efternamn, men förnamnet minns jag inte längre, men det var nåt chict. Äh whatever.

image5

dessutom.. har jag blivit en sån jävla myspace-stalker :( Jag kan fan sitta i timmar o bara klicka mig vidare på folks myspace, asså inte ens artisters eller nåt, utan bara folk jag känner/känner igen. Jag får en slags känsla av att verkligen inte ha ett liv ibland. Det gamla slitna uttrycket kan man ju dissekera sönder, men att jag faktiskt slösar bort timmar på att kolla på människors myspace är.. smått oroande :( :(


äh älska internet <3

Kommentarer
Postat av: Isa

han e bög, åh, va bög han e. jäääättebög!
seriöst rosie, vem fan stalkar inte folk på nätet?! ;)

2007-06-11 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0