WTF?!

WTF?! nr 1: Klockan är baskemej snart 8 och jag har ännu inte entrat nattdress..
WTF?! nr : Den här bloggen börjar utveckla sig till nån slags besatthet. Synd att det inte är massa människor som läser min blogg, för då skulle de vara glada för jag uppdaterar den allt som oftast^^

Men när jag ändå är igång kan jag ju visa lite grejer.. Tex smakprov på Mischa-bilderna från Elle. Damn! That girl makes me a lesbian!
image54

Ett jävligt kitschigt armband jag hittade som jag vill ha. Från www.kyssjohanna.se Men tamejfan.. För de första tänkte jag försöka bli mindre kitsch, mer stilig. Men det där armbandet dödar mitt rosa hjärta. VILL HA!!!!!!!!! Antingen armbandet eller Debbie-tishan. Så äre bara! grrrr.
image55

Och apropå henne... Är hon så jävla snygg o cool! Fortfarande baskemej! Såg Spun häromdagen o hon va ju väldans grym fortfarande!
image56Foxy Mama hon va på sin tid!! OMYGOD!

Och detta är för bra för att missas!!!! Det här är autentisk screencap från Tradera!!
image57
Hemskt bra försäljare LOL LOL LOL LOL LOL HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH


Jahaja. Här sitter jag o lyssnar på The Ark o tänker på gamla tider! Inte mer än rätt att jag bjuckar på en gammal bild. Från BACK IN THE DAYS.
image58
Herregud ja. Vad tiden går. Och allt förändras. Musik är den bästa portalen till det förflutna iaf. Det räcker med att höra två toner av en The Ark låt från nån av deras gamla plattor så är det som att tiden stått still i en sekund. Sen inser man att tiden har förändrat allt. Både positivt och negativt. Men jag har väldigt starka tendenser till nostalgi. "jag tänker bakåt" som David i Farväl Falkenberg säger. Jag tänker bakåt. Fast samtidigt tänker jag väldigt mkt framåt också. Jag är dålig på att tänka o känna på NUET. Vette fan iofs om jag inte tycker de är lite nördigt hela de där nu-tänket o fånga dagen osv. Det såklart man ska leva i nuet, det är allt man kan göra. Men det förgågna är så mkt av vem man är, det förgågna är ju byggstenarna till nuet. Och om vi inte hade framtiden varför skulle vi då vilja ha nuet..? Så tänker iaf jag. Äh. Nu ska jag sova. Om det går. OCH JAG SKA UPP SENAST 13 så jag kan åka in till stan o köpa Mischa Mischa Mischa bilder. dregel. MÅSSSTE HA. ehm. okej då. jag ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0