SPLENDID!

Calle Schulman har en blogg ^^ Nu fattas det bara att Katrins pappa och Alex mamma skaffar en blogg. Det är två personer som jag är nyfiken på!    http://schulmania.blogspot.com/ 


När jag häromkvällen satt och surfade runt fann jag en del minst sagt märkliga bilder. Och en del.. riktigt fina bilder som gjorde mig glad. Såhär kommer en liten bildkavalkad! Jag har dock funderat lite på hur det är med upphovsrätt osv på bilder, om man får publicera bilder hur man vill o så på sin blogg :S För många bloggare gör ju det. Men ja.. jag försöker uppge källan till bilden om jag vet, och hoppas på att AINA inte haffar mig. eh.

Här är en tjej med alldeles för stor väska. Tycker det ser jättedumt ut :(
image40


Och den här bilden minns jag inte vart jag hittade, och jag har inga kommentarer. Jag tycker den talar mkt för sig själv!
image41


INTE OKEJ!
image42


Och för att det hela inte ska bli så negativt tänkte jag att man kanske skulle infoga en härlig bild på två snygga o härliga grabbar ^^
image43
den bilden har jag tagit från Pavel Mairas hemsida. tror det är pavelmaira.com Han tar bra vimmelbilder och mkt annat fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0