Transformers. OMG!

Jag var seriöst väldigt säker på att jag inte skulle gilla Transformers innan jag såg den tidigare ikväll. Robotar är inte så överdrivet upphetsande i min bok. Tänkte ge den en chans bara för att supersötnossnyggotsköna Shia LaBeouf är med. Men seriöst....
FY FAAAN VAD TRANSFORMERS ÄÄÄÄGER!!!
Den var bara så otroligt jävla spännande med ascoola specialeffekter hela tiden, rolig och gripande på samma gång. Jag menar om man är nära tårarna för att vänskapen mellan en robot och en människa är så stark, då har man tamejfan lyckats! Den var lite seg i början, men det är fan det enda negativa jag kan tvinga fram. Michael Bay vet vad han sysslar med, i sin genre tycker jag att han har iaf gjort ett par softa rullar tidigare. Visserligen står han  också bakom skiten Pearl Harbor, men han blir så jävla förlåten för ALLT eftersom Tranformers rocked my world ;) Dessutom kommer det en tvåa SAMT att han ser ut som McGayver! (det är roligt) ;D
image174

Men hur som helst måste ALLA se Transformers. Att se Optimus Prime och hans gäng gömma sig vid ett hus för att Shia LeBeoufs pappa inte ska se dem när han tittar ut genom fönstret är en av de roligaste scenerna jag sett på film i år!! Dessutom är Shia LeBeouf min nya suuugarpie för han är så fin^^ Och det tog bara typ en halvtimme av filmen innan jag slutade sitta och tänka på hur jävla mkt Megan Fox ser ut som en elak hora. fan vilke nice action-film!!!
image175image176
hothothothot!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0