here we go again...

ja jag gillar när andra utför jobbet och jag bara fyller i med det lilla jag har att erbjuda! sooo suuue me!!!

Vilka är ditt favoritpar skor? fred perry flats. R.I.P my dear friends :(
Har du lugg? nej skulle jag inte direkt påstå. en otroligt utvuxen snedlugg är allt jag har att erbjuda på luggfronten
Fest eller slacking? slacking
Gillar du sport? kul att kolla på fotboll på elitnivå. annars nej
Vill du ha barn? nej
Vilka språk kan du? svenska, engelska och lite spanska
Borde man röka på pubar? borde vara upp till varje krogägare att bestämma tycker jag. tycker det är lite tråkigt att man inte får röka, alkohol och rökning hör lite ihop, lite partypooping att behöva gå ut och röka. men det är dock skönt att slippa lukta rök när man kommer hem. svår fråga.
Vilken låt lyssnade du på senast? Debaser- Rogue Wave
Vad är ditt drömyrke? regissör
Har du husdjur? yupp 4 katter
Vilken är din favoritserie? svårt men just nu Grey's Anatomy.
Ditt favoritprogram på tv? Project Runway
Har du varit med i lokaltidningen? nej
Vad kostar det du har på dig? HAHAH jag har en pyjamas från Primark, UKs största billighetskedja som jag fick av mor min förra året. skulle tippa att den gick loss på 5 pund eller nåt... you do the counting!!
Är dina föräldrar skilda? ja
Vad gör du när du inte kan sova? läser eller tänker på massa saker så att man inte kan sova ännu mer.
Vem är din bästa killkompis? har väl inte direkt sådär supermånga, men det får väl bli Christoffer :)
Vad gör du om ett år? det vete gudarna
Din favorit tidning? Lula magazine eller Modette, som inte ens finns längre :(
Vilket är ditt vanligaste ord? antagligen OCH eller ngt sådant roligt...
Favorit märke på mobiltelefoner? amensnälla vem fan bryr sig?
Det dyraste du äger? jag äger inte dyra saker för jag är fattig ^^
Finaste plagget du har? en klänning från 70-talet som jag fått av Hagar ^^
Favorit skådis? har många. men.. Peter Saarsgard, Samantha Morton, Christina Ricci, Kirsten Dunst, Christian Bale osv osv :P
Vad lyssnar du på just nu? ingenting för ovanlighetens skull..
Konsert du vill gå på? ingen som jag känner till just nu. Missade precis både Mika och Editors.
Vad åt du senast? fil med banan och russin. yummy :D
Hårfärg? öhm.. brunt typ
Favoritmånad?  juni
Favoritdag? fredag
Choklad eller vanilj? choklad
Vad har du för tandborste? men öhh va ointressant. vet inte ens.
Har du pojkvän? nej
Ska du ha en trevlig kväll? så trevlig nu en helt vanlig söndagkväll kan bli :P
Vem tänker du på just nu? mig själv
Vem är snyggast på din msn? hah. won't give that away..!
Sommarens höjdpunkt 07? Hultsfred och Emmabodish of course!!
Vad skulle du göra akut för att få in cash när du blir äldre? det kan jag omöjligt svara på i dagens läge. Vet ju inte vem jag kommer vara om ett år, så jag kan ju omöjligt veta vilka gränser jag kommer ha... dum fråga.
Skulle du vela ha en kille att mysa med just nu? bara om det var en särskild.
Snyggaste plagget på en kille? Fred Perry
Bästa designern? Marc Jacobs möjligtvis
En sak du skulle ta med till en öde ö? ett gäng medresenärer så vi kan hjälpas åt att hitta kokosnötter och dyl. Lite Lost över det hela!! :D
Senaste personen du fick sms av? Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0