for fucks sake!

Jag har ju glömt de underbaraste finaste kolossalt vackraste nyheterna!!! Att Babyshambles kommer till Hultsfred... OMG! Jag tycker mig bara saknar positiv feedback på min lycka från omgivningen. Alla kommentarer har i princip varit totalt likgiltiga i stil med: "menojvemfanbryrsigombandetsomharettgenisomfrontmanochlåtskrivarekommer" eller liknande (detta är ett autentiskt quote...) "Och du tror att Pete kommer? Gulligt".

GAAAAAAH. han kommer komma. det kommer bli ett jävla hejdrundrande hallelujah-moment. för. underbart. <3

image181

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad hittar du på med en tidig söndag morgon då? :)

2007-12-30 @ 02:36:36
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0