asödasjfdkafkgsdfsdjk ""#%!/(&23988390128432653479674343!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Jag mötte en hemlös man alldeles nyss.
Han hade blå Crocs och skramlade med en mugg mynt.
När han mötte min blick tittade jag bort och gick vidare
samtidigt som jag tänkte;
så går det när man har dålig smak."

Silverfisken http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.117688#lasKommentarer



Mitt hjärta hoppade seriöst till av detta inläggs genialitet! Får nästan en liten tår i ögat av lycka! Om jag träffade en PERFEKT man... En smart, rolig, intressant, vacker, het, omtänksam, tänkande man. Och jag upptäckte att han hade crocs på sig. Då skulle jag dumpa honom. Och gråta en skvätt och kanske ångra mig först. Men sen skulle jag känna mig glad. För jag vill inte ha någon man som bär något som kallas Foppatofflor. Så är det bara. STIL är nummer ett på min lista. Eller okej.. inte nummer ett, men stil hos en man är essentiellt för att jag ska kunna älska honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0