SAKER JAG MÅSTE LÄRA MIG

1. Slåss. På riktigt slåss. försvara mig mot attacker, kunna attackera vid nöd etc.

2. överlevnad i skog och mark, men även urban miljö, vad går att äta, vad går inte att äta etc.

3. CARDIO måste få skitbra kondition så att jag kan springa ifrån vem som helst.


och nej jag förbereder mig inte på att bli uteliggare eller kriminell. Jag förbereder mig på hur jag ska kunna överleva och försöka skydda de jag älskar NÄR (observera inte om) jorden förvandlas till ett kaotiskt shithole pga global finansKRASCH och extrem fattigdom och totalt sönderfall av samhället.

ja jag är realist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den boken är nice http://www.neilstrauss.com/emergency/

2011-12-09 @ 00:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0