girl crush. BIGTIME.

jag vet inte om ni tolkar girl crush på samma sätt som jag, men jag får dem då och då. BIGTIME. och just nu är det Emma Watson som är föremålet för min beundran. jag tycker att hon är så otroligt vacker och söt så att jag nästan svimmar av. jag tappar livslusten. för hur fin man än fixar sig och känner sig någon dag så kommer jag aldrig vara ens en procent så fin som henne.


hon är ju så jäkla fin som Hermione så att jag inte vet vad

 

och i den enda produktionen hon medverkat utanför HP- Ballet Shoes (som för övrigt är en ljuvlig BBC-film som jag rekommenderar) så är hon finare än finast.



och överallt annars förstås


jag tycker att hon är en av de mest graciösa kvinnorna som finns. hon klär och för sig utom denna värld och jag tycker på ett sätt att det är tråkigt och på ett sätt underbart att hon inte vill fortsätta med film. för om hon slutar nu kommer hon aldrig ha gjort något dåligt. men samtidigt vill man ju se mer av henne. hon verkar så jordnära, trevlig och god i intervjuer att man inte kan tänka på något annat sätt än att gud spenderade lite mer tid på henne än på många andra.



jag har tänkt på hur det aldrig skulle fungera om ens pojkvän var tänd på ens girlcrush. hellre att han är tänd på nån tjej som man hatar och tycker är asful. jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som älskar Emma Watson så mycket som jag gör. för vad fan skulle han då med mig till?


Kommentarer
Postat av: Bellis

Bah. Du e mycket finare min sagofé.

2009-09-21 @ 22:10:25
Postat av: rosie

men visst :( men tack gulle :D

2009-09-21 @ 22:46:35
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0