jävla blogg-pundare

eftersom jag är kraftigt beroende av bloggar så slutar denna afton precis som många andra i att jag bläddrar vidare och vidare, sida efter sida som en galen knarkare på jakt efter nästa fix och nu har jag äntligen bestämt mig för att det får vara nog för datorn börjar bli så varm så det känns som den ska brinna upp (den stängde av sig igår antagligen pga överhettning) MEN innan jag säger adieu vill jag faktiskt dela med mig av detta klipp från Efter Tio med Malou von sivers. egentligen innehåller inte klippet ngt extraordinärt, det handlar om Chanel och hennes mode med Karolina Skande, Ebba von Sydow och Cay Bond. Det som dock är nästintill hysteriskt roligt är att Malou envisas med att kalla Chanel för Schanel. Orka vara sån språk eller mode-snobb tänker ni, men liksom.. jag har alltid tyckt att hon verkar så korkad och inkompetent och jag tycker faktiskt att man kan ha koll på hur man uttalar en såpass känd persons namn när man ska ha ett inslag om det i sitt journalistiska program. är lite arrogant och framstår som jäkla fånigt annars tycker jag. SÅ DE SÅ!


 

 

jag har lyssnat på Erik Hassle hela kvällen. han e ju skitbra!! hade faktiskt ingen aning om det.

 

äsch då nu får jag faktiskt lägga av!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0