i really fucked it up this time

okej.. Mumford and Sons då. det ÄR det bästa bandet jag vet. i love them to bits. varje gång jag hör dem spricker jag itu typ. jag har stalkat efter dem ganska länge, väntat och väntat att nåt nytt ska hända. De har 8 låtar ute typ. jag har väntat på album, nån video eller vad som helst, kollat youtube och deras myspace hela tiden. sen nu har jag låtit bli i ungefär en månad.(fråga inte varför?!?!?!) DÅ HAR DE SLÄPPT EN SKIVA MED ÅTMINSTONDE 6 LÅTAR JAG INTE HÖRT OCH EN AAAAAAASFIN VIDEO TILL MIN FAVORITLÅT. JAG TROR ATT JAG SVIMMAR OCH DÖR.




MUMFORD AND SONS= det bästa band som finns. och marcus är så fin så jag tror att jag dör.



nu blir det in med nya skivan i mp3:n och jag lovar jag ska köpa den sen så fort jag får pengar för mumford and sons förtjänar alla pengar de kan få så de kan fortsätta att göra massor med helt utomjordisk musik. ååååå jag o banjoooo i drömmen inatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0