up all night, got demons to fight

jag blir så himla utmattad. jag har hjärtklappning hela tiden för att jag oroar mig för hur fan jag ska lösa min ekonomiska situation. att oroa sig för pengar är så himla jobbigt så jag blir helt stissig. jag kände verkligen hur mitt hjärta var helt utmattat igår för jag hade så jävla ont i bröstet hela tiden.

och jag är så HIMLA JÄVLA trött på att vara sjuk :( har haft slemhosta som fasen i typ en månad och jag blir aldrig frisk, och inte riktigt sjuk så att jag kan få ur det ur mitt system heller. jag är så väldans sugen på att komma igång med träningen också och det har jag inte varit på extremt länge, då känns det så himla tråkigt att jag inte kan träna... jag skulle liksom promenera till bibblan idag och hostade så jag nästan kräktes typ 10 ggr på vägen. jag ORKAR INTE MER..... det sliter liksom så mycket på både mitt psyke och min kropp och vara sjuk hela tiden. vill bli frisk och stark. på alla sätt. nån jävla gång.

Mina tankar cirkulerar kring två saker (förutom min jävla ekonomi) : 1. att jag dör om jag inte blir smal. jag måste bli smal. jag klarar inte av att vara fånge i fel kropp längre. jag vill bara skrika och slå på insidan av mig själv, som att jag är i ett riktigt fängelse fast värre. att inte känna sig safe in your own skin. det finns inget värre. jag äcklas av mig själv HELA TIDEN, varenda vaken sekund och varje gång jag tittar mig i en spegel vill jag typ lägga mig ner på marken och ge upp. jag vill kunna klä mig som jag vill. jag vill kunna se ut som jag känner mig. inte som en slö, äcklig jävla fettklump FY FAN jag orkar inte. och 2. jag tänker på allt jag vill äta. jag tänker på cola, chips, godis, kakor, kött, sås you name it. EXAKT ALLT JAG INTE FÅR ÄTA. det är ju för att jag håller på att tända av från skiten helt enkelt. och de där två tankarna är liksom motstridiga och det klyver mig i två bitar. eller snarare tusen.. men jag måste vara stark jag måste stå ut och jag måste kämpa. men det är så svårt när man har exakt ALLT att kämpa mot hela tiden. jag måste slåss på alla fronter helt själv hela jävla tiden och det går ju inte. jag är bara en person och jag vet inte hur jag ska kunna slakta alla monster på en gång, vilket jag måste. för jag måste bli fri.

drakrygg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0