you had and lost the one thing you kept in a safe place

imorgon spelar Joshua Radin på Debaser. och det har jag vetat i ungefär 2 månader. men jag har inte köpt biljetter. och nu är det slutsålt. och jag blir så jävla ledsen. för att jag kommer missa det. och för att jag är så jävla lat, oföretagsam och korkad och aldrig kan skärpa till mig. jag är så trött på mig själv. det är som när man har en kompis eller familjemedlem som beter sig störigt och man blir irriterad på nåt den gör och man vill att den ska ändra sig men den gör inte det och till slut blir man galen. så är det. fast jag känner så inför mig själv. och hur flyr man från sig själv?



joshua radin är.. en av mina favoriter. jag älskar hans röst, jag älskar hans låtar. det är inte världens mest avancerade, djupa eller invecklade musik, men det är bara så fint. ligger mig varmt om hjärtat. han har legat etta på min Last Fm lista i typ två år känns det som. jag tröttnar aldrig på honom.


här är en av de finaste låtarna från nya albumet som jag inte hört så mkt av:



Kommentarer
Postat av: tilda

mina vänner var där o de berättade att zach braff var där också! han är kompis med joshua o åker med runt på hans spelningar!

2009-03-30 @ 02:18:28
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Rosie

gah! min kusin älskar zach braff och hon skulle följt med mig om det inte var slutsålt. hon hade flippat! :P

2009-03-31 @ 14:31:50
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0