I'd rather be the lamb

vallfärdade till heron city för att se twilight i afton. och det var den värd. som vanligt. en sak som jag tänkte på idag när jag såg den och som vanligt tyckte edward var fin var att pojken som jag älskar är finare. och att en del tror att alla twilighters vill ha edward. men det vill jag inte. för han är bellas.

en del säger att sån kärlek som finns på film och i böcker inte finns i verkligheten. de säger att det bara är påhitt och att man inte ska förvänta sig (jag förväntar mig INGENTING) att det ska ske eller ens kunna ske på det sättet i den så kallade VERKLIGHETEN. men jag tror att de har fel. hur skulle någon från första början ha kunnat hitta på något sånt? hur skulle någon kunna fantisera ihop true love? det är en omöjlighet.

och 1968 friade Johnny Cash till June Carter. det var tolv år efter att de hade träffats första gången. 2003 dog hon. och mindre fyra månader efter så dog han.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0