i walked through fire and didn't get burnt

nu har jag och izor sett de första 19 avsnitten av Heroes och OBOY- det är bra skit! Jag gillar det som attans. Vi har fyra avsnitt kvar på säsong 1 men izor var tvungen att åka till jobbet så de sista får vi se ngn annan dag. Min favorit är Sylar för han är så läskig och snygg. Men jag gillar också Mohinder Suresh för att han är så jävla teatral och allvarlig. Och den som inte gillar Hiro och hans underbara sidekick Ando har ju problem! Det är en gryyyym serie, är så himla glad att jag inte tittat på den innan så man kan se asmånga avsnitt i ett svep.


oh my! Sylar can rip my brain out anyday....


"my name is mohinder suresh bla bla bla bla bla" hahaha! älskar't!


fast egentligen är de flesta av hjältarna ganska likable, tycker om de alla i princip. Men Sylar.. är ju tuffast. så är det bara. han skulle bara prova att vara lite snel istället.

Kommentarer
Postat av: malin

Vänta bara tills du kommer till säsong 2 och 3 ;)

Fast jag måste varna dig, Heroes är inte hälsosamt för själen. TIllslut är du så fast i det att du tror att du kan flyga eller läka.. haha.

O Rosanna...Sylar är galet het!!!!

2009-03-14 @ 22:29:26
URL: http://makemesway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0