irritationsmoment var ett av de roligaste orden jag visste när jag var 9

jag har ett mycket märkligt och destruktivt beteende. vilken tid jag än gått upp på morgonen, hur trött jag än är, oavsett vilken tid jag ska upp nästa dag så FASTNAR jag framför datorn och kan inte bara stänga av och gå och lägga mig. Och jag menar inte fastna som i hitta massa intressanta grejer och fortsätta utan jag fastnar, utan att ha minsta aning om varför, det är en av anledningarna till att jag ALDRIG lyckas vända dygnet rätt.


ibland, eller OFTA, blir jag galen på mig själv för att jag är så jävla dålig på att förändra mig.



Kommentarer
Postat av: Palmira

Heey babe! Gillar känslan i din blogg oxå! :D Liksom.. soft. Måste säga att vi verkar ha exakt samma problem med dygnsrytmen, och väldigt lika filmsmak oxå :)

2009-02-22 @ 21:32:55
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0