You just say "Bingo"

okej. Inglorious Basterds var också den ett mästerverk- riktigt flyt här på filmfronten de senaste veckorna.

bäst med inglorious basterds var:

1. Eli Roths karaktär Donny Donowitz. Den mannen borde enligt mig helt sadla om och bli skådis eftersom han är grym (om han inte på daglig basis svingar baseballträn och beter sig allmänt sociopatiskt) som skådis och lite mindre grym som regissör (jag menar.. Hostel.. den är inte ens bra på skämt)


2. Daniel Bruhls tyska krigshjälte. fick ilningar längst ryggraden så fort han kom in i bildrutan. sjukt obehaglig och charmig på samma gång.


3. Diane Kruger som faktiskt för en gångs skull visade sig vara riktigt bra! brukar inte alls tycka om henne då hennes insats allena nästan sänkte Troja som ändå är en väldans fin film! och sicken outfit hon hade! oj oj oj snygging!


4.bilden talar för sig själv.


egentligen så var typ allt med filmen bra. Brad Pitt var strålande, Cristoph Waltz var bra som alla sagt innan tusen ggr, filmen var spännande från början till slut. Jag gillade hur den var indelad i segment. Tycker filmen var väldigt väldigt mycket Tarantino även om den kanske på ytan skiljer sig en del från hans andra filmer. Men jag fick ungefär vad jag hade förväntat mig. plus mycket mer.

Kommentarer
Postat av: chris

håller med om fyran, riktig puma! men vad händer med christoph waltz?

2009-08-28 @ 01:00:20
Postat av: alex

timeless masterpiece of epic proportions, no dubt.

2009-08-28 @ 11:11:05
Postat av: rosie

hans bästa film hittills. det glömde jag skriva. den överglänser alla andra ganska lätt. och what about christoph waltz? :P

2009-08-28 @ 17:40:01
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0