på spaning efter den tid som flytt

För 5 år sedan...
var jag 15 going on 16, och jag skulle just åka på min första Hultsfredsfestival. Jag skulle just sluta nian och var poppare som in i helvete, lyssnade typ bara på The Ark, Melody Club, Caesars Palace och sprang omkring i mina röda Converse och min orangea Kånken. Jag var bästa kompis med Kim. Jag hade aldrig druckit alkohol, var vegetarian sedan nåt år tillbaka och jobbade på Gröna Lund under sommaren. Jag kunde ALDRIG hålla mig ifrån att hamna i diskussion med vem som helst, så länge det handlade om ngt jag brydde mig det minsta lilla om.

För 3 år sedan...
gick jag i tvåan på Södra Latin, det var nästan skolavslutning och jag skulle till Hultsfred då också. Det var första sommaren jag och Isa började umgås på ngt annat sätt än bara på släktkalas etc. Vi var på Hultsfred, som inte var så lyckat och vi var på vårt första Emmaboda tillsammans(jag, Isa och Jenny)- fortf. typ bästa festivalen någonsin. Vi hängde hela sommaren, kollade Team America, åt godis och skrattade tills vi fick magknip.

För 1 år sedan...

... mådde jag inte så bra.

För 3 månader sedan...
var det vinter

Igår...
vaknade jag för första gången på väldigt länge efter en utekväll och var inte förjävla bakis. slöade ett tag hemma sen åkte jag in till stan och fikade med Malin och Jenny, sen kollade vi på Miffo och Control.

Imorgon...
är det förhoppningsvis Markus Krunegård på Kafe 44

Om ett år...
det varken kan eller vill jag spekulera i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0