förlåt då:( men jag är så uttråkaaaad

jag vet att detta inte är roande för er andra. men jag har så fördjävla tråkigt :(

1.När gick du upp idag?
cirkus 13.00 kanske?

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor <3

3. Senaste filmen du såg på bio?
27 dresses

4.Favorit TV program?
hmm.. kan omöjligt välja ETT, men just nu Velvet på SVT.

5. Vad åt du till frukost?
ett halvt grönt äpple (som jag delade systerligt med Emma) och ett glas juice

6. Vad är ditt mellannamn?
Sofia Margareta

7. Vad är din favoritmat?
skrev jag ju på förra listan jööö :P men... kött och såna grejer


8. Vilken mat gillar du inte?
bönor, skaldjur, kokt ägg, blomkål och ganska mkt andra saker


9. Favoritchips?
eh?! Sourcream Onion of course!

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Alas, I cannot swim- Laura Marling

11. Vad kör du för bil?
har varken bil eller körkort

12. Favoritmacka?
knäckemacka med ost  


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
snålhet eller människor som gör sig till

14. Vilka är dina favoritkläder?
klänning

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA. Las Vegas, New York, Portland, Seattle, LA osv osv

16. Favoritklädmärke?
Fred Perry


17. Var vill du dra dig tillbaka?
i ett hus vid en sjö. Någonstans.

18. Favorittid på dagen?
kvällskvisten och sena aftonen.

19. Var är du född?
stockholm

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola, men om det gäller lightversioner är Pepsi Max överlägsen både cola light och zero

24. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
NATTUGGLA 4-ever!

26. Pedikyr eller manikyr?
manikyr

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
äsch då!

28. Vad ville du bli när du va liten?
arkeolog, kock eller advokat

29. Bästa barndomsminnet?
asså jag vet inte. Har dåligt minne :/ Minns inte mkt.  

30. Varit i Afrika?
ja faktiskt. I Tunisien. För eh.. det ligger väl i Afrika?? :S

31. Nånsin rullat in nån i toapapper?
Nej.

32. Varit med om en bilolycka?
Nej.

33. Favoritdag i veckan?
fredag


34. Favoritfika?
hahahahaa Kafferepet såklart. Eller kanske String? Fast där är alla så posiga. Så är icke fallet med kafferepet precis.... HAHAHAHA.  

35. Favoritblommor?
rosor. Mest röda och vita. Men jag älskar också murgröna. Men det är ju en växt, icke en blomma, visst!

37. Favorit snabbmatsrestaurant?
Mickey D's


38. Äger du en cykel?
ja en trasig typ

39. Vem fick du senaste mailet från?
min moster. Nån slags kedjebrevsskit om att alla kvinnor är så vackra bla bla bla. Men gulligt tänkt av henne :P

40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ehm... jag vill inte ha ngt kreditkort för jag kan inte betala räkningen, men om ngn annan skulle betala den väljer jag nog Beyond Retro.

41. Läggdags?
när man är trött nog att verkligen somna utan att behöva ligga och vrida och vända som en idiot.

42. Senaste personen du delade en middag med?
Emma, mor och Isabel. Pizza tidigare i afton.

44. Vad lyssnar du till just nu?
Håkis Hellströmis senaste skiva. Låter fint ^^

45. Favoritfärg?
det är antingen blå eller rosa. Beroende på om jag känner mig avsevärt pojkig eller flickig. Tihi. Nejmen blå och rosa!

46. Hur många tatueringar har du?
3, men det ska bli många fler. Så fort jag.. fixar cash.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0