Photographs and brightly colored paper

trevlig helg. har köpt fina bestick, fina fat och pysslat med Isa, kollat BWO äga sönder alla andra i schlagern och lite sådana grejer. Sedan såg vi Clerks 2, som jag också såg hos Chrippa i torsdags, men man kunde allt se den en gång till för den är så jädrans underbar och rolig.

Det är ju Jay och Silent Bob som är bäst egentligen. Eller.. egentligen är alla karaktärer så jävla klockrena och det är det som är så underbart med filmen, men Jay är ju så jävla hilarious och dessutom sjukt snygg.

image359

Teen #1: You guys holding?
Jay: Everything but coke, heroin and your cock
Teen #1: How bout' a nickel bag?
Jay: [singing] Fifteen buck, little man, put that shit in my hand. Nong, nong, ning-a ning-a nong nong!
Teen #1: [to friend] He likes to sing.



ja, nu ska jag sova. För imorgon ska jag otroligt nog till skolan på föreläsning, sen ska jag shoppa lite grejer, sen ska jag fira min underbara lilla syster som fyller 11 år :) Missar Oscarsgalan inatt, vilket typ är bra, för den är seg och man blir bara lack för fel personer/filmer får priser. Men om inte Atonement vinner bästa film (vilket den antagligen inte kommer göra) så blir jag så in i helvete sur. Dessutom MÅSTE Casey Affleck vinna för biroll i Jesse James-filmen. annars är det disaster. suck. nu går jag och lägger mig så får vi se hur sur man blir imorgon när man får veta vilka som vann.

Kommentarer
Postat av: Isa

HAHAHAHAHAHA! Ska också dra fram lypsylet så där

2008-02-25 @ 03:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0