idag BEHÖVER jag godis

alla som känner mig tror väl kanske att jag behöver godis jämt, det är därför jag äter det jämt, eller ÅT jämt, för jag gör ju faktiskt inte det längre. Den senaste tiden har jag väl iaf koncentrerat allt ätande till helgerna och ätit nyttigt på vardagarna, men jag behöver egentligen fortfarande dra ner på ätandet, eftersom vågen stått stilla i flera veckor :(

Men idag tror jag att jag skiter i det. För idag är jag inte bara sugen på godis utan jag MÅSTE ha godis, jag behöver godis för att kunna överleva. Jag känner mig fett skum, uttråkad, nervig, ledsen och det enda som kommer hjälpa är godis. Jag kanske tom. ska åka iväg till Kista och kolla på Försoning och äta godis på bion? Men jag vet inte än, annars drar jag ner till Ica. Godis idag. cravings. tihi.

image274

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den där burken ser ut att behöva fler sura och syrliga godisar.

2008-02-05 @ 20:21:41
Postat av: Christoffer

Är det din egen burk eller? Blev det nån bio? Dåligt med bara bruna svampar...

2008-02-05 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0