how can something so wrong, feel so right?

finaste Annika Marklund http://beautifulones.blogg.se/ lade ut den här gamla dängan på sin blogg och jag känner att jag måste härma!

Den här lååååten, är så jävla mkt nostalgi och den gör mig så glad! Jag vill att Camilla ska komma hem från nedrans Australien redan nu, och jag vill ta med mig henne, resten av Piggy-crew och Isa och alla andra fina som vill följa med, åka till Grankan, bo på Doncel och ha en jävla härlig, fet chartervecka och varje dag är det obligatorisk förfest till den här låten, som verkar som gjord för att dansa poppardansen till. LOVE it.


charter. måste på charter snart. charter-resor äger. det är så in i norden... kravlöst och bara great fun, bara ligga och schteka, shoppa fula turistprylar, gå runt bland alla alldeles för solbrända turister, dricka kopiösa mängder sprit, gå på nån töntig bar-runda, ligga med nån egentligen skabbig kille, höra om när ens kompisar gjort samma sak (i Jennys fall blir det då tjejer, vill inte vara heteronormativ och lämna någon utanför), dricka fina paraply-drinkar- ALLT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0