"den största rättsskandalen i svensk historia"

det tycker Tito Beltran att det är att han blev dömd. hahaha storhetsvansinne eller vad? Jag vet såklart inte om han är skyldig eller inte men han ser ut som en våldtäktsman. Han har någon slags uppsyn jag inte gillar, dessutom undrar jag vad den där barnflickan och alla vittnen skulle vinna på en konspiration mot Tito Beltran (jävla töntnamn också). HAN ÄR VÅLDTÄKTSMAN UH UH UH UH

Jag var och fikade med Bella idag och när vi började skratta åt Titos "rättsskandal" berättade hon att hon läst om, eller sett någon kvinna på tv, vars man hade dött, och hon var ganska misstänkt, för han hade dött på deras båt, blivit slagen i huvudet med en slägga. Då sa hon att han hade ramlat med huvudet på släggan, sen hade han nästan dött och låg och led i båten, och för att lindra hans plågor slutförde hon arbetet med släggan och slog några ggr. Bara för att vara schysst liksom (ni vet typ så man skulle göra om man såg en nästan död fågel eller nåt på vägen, det gjorde hon på sin man, jävligt starkt och schysst av henne liksom!!) Sen hade hon tyckt att liket såg så obehagligt och läskigt ut så hon var tvungen att putta det över bord. HHAHAHAHAH det var fan det dummaste jag hört, garvar bara jag tänker på hennes idiotiska vittnesmål. Dessutom var det så att hon hade världens motiv av döda honom, för de skulle tydligen skiljas och hon skulle förlora massa saker hon ägde, tex. sin häst eller vad det var. men ändå.. han ramlade säkert på släggan!

Kommentarer
Postat av: elinor

http://littleellie.blogg.se/1202756096_ntligen_tvlingsdax.html

2008-02-13 @ 20:14:41
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: Alexander

Haha, dumkärringen åker ju ändå dit på att hon slog honom med släggan oavsett om motivet var barmhärtighet.Tycker också att tito ser ut som en våldtäktsman.

2008-02-13 @ 20:31:11
Postat av: Rosie

haha ja och fett jävla sjukt och tänka: oj han lider nog, jag slutför det, istället för att typ: shit hur ska jag rädda honom?! jävla idiot-tant :P

2008-02-13 @ 20:39:08
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0