solig dag med soliga Emma :)

Idag har jag hängt med Emma hela dagen, faktum är att jag hänger med henne i skrivande stund också. Hon sitter och fixar papiljotter för hon ska ju då ut im, vilket inte jag ska eftersom jag jobbar på torsdag och dessutom ska vara barnvakt. men jag överlever nog.

Först var vi på lägenhetsvisning för Emma skulle kolla på en lägenhet som var ascool i Vällingby, en ateljélägenhet på 58 kvadrat, men det var bara ett rum, badrum och liten kokvrå. jättefin! sen hälsade vi på söta Sampa som precis börjat jobba på Topshop i Vällingby. Sen åkte vi in mot stan, tittade lite granna i affärer och jag köpte chinos :D Jätteglad för det. sen köpte jag en fin kjol. Och vi åt på Max, kollade Urban Outfitters och sen åkte vi till själva huvudattraktionen, vilken vi hade peppat för hela dagen- Myrorna i Ropsten! haha, se så peppade:
image473image474
där införskaffade jag en fin väska och en fin typ.. kavaj
sen kollade vi i Skrapan. och sen fikade vi på Lotus
image475image476image477
(sjukt söt. verkligen. jätte.)

och så några bilder från Emmas kamera, som inte är riktigt lika bra som min, men den är inte fy skam den heller!
image478image479image480
jag med min älskade, se vad fiiin den är
image481

sen åkte vi förbi hemma hos Emma i årsta och hämtade grejer, sen åkte vi hem till mig och vi har kollat Hata Göteborg och ätit chips. mums. ja. det var det. kanske inte så jättekul inlägg men jag ville bara.. skriva av mig lite och visa lite bilder. just. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0